Deadwind pass

Temnota Azerothu téměř ustala. Stíny se stáhly, ale nezmizely. Teď zaplňují průsmyk mezi Duskwoodem a Swamp of Sorrows. Tento průsmyk se nazývá deadwind pass, což je něco jako Průsmyk mrtvého větru. Už jen název je zastrašující a jen co vejdete do průsmyku uvítají vás pověšené kostry kolem kterých jsou nápisy jako "Není cesty zpět" nebo "Nevstupovat". Možná to budou oběšení obchodníci, kteří spáchali sebevraždu když zjistili, že zde nenajdou ani bylinky ani žádné kovy nebo minerály, ale mnohem pravděpodobněji je zde pověsili zlí duchové žijící v této oblasti. Oběšenci ale stále nejsou vše. Když máte dost odvahy nebo dost málo rozumu a vydáte se ještě dále, sletí se na vás přízrační supi, kteří se nejspíše živí mrtvými dušemi neopatrných válečníků, kteří zahynuli v této oblasti. Ale ani supi nejsou to nejhorší co se v Deadwind pass nachází. Ve zdejších skalách jsou jezkyně, které obývají zlí, avšak tupí obři, kteří jsou ale i přes svou poněkud nízkou inteligenci vysoce nebezpeční. Jestli vás ani obři nezastraší, tak budete nejspíše pokračovat na jih, až dojdete ke Kharazanu, bývalém sídlu čaroděje Medivha. Kolem věže je to přímo poseté duchy a přízraky a uvnitř věže čeká opravdové peklo. Deadwind pass je bezkonkurenčně nejstrašidelnější a nejzákeřnější oblast celého Azerothu.

Místa k navštívení 

  • Ariden's Camp
  • Crypt
  • Deadman's Crossing
  • Deadwind Ravine
  • Grosh'gok Compound
  • Karazhan
  • The Master's Cellar
  • Morgan's Plot
  • Sleeping Gorge
  • The Vice

Statistiky 

  • Level: 55 - 60
  • Prostředí: skály
  • Frakce: Neutrální
  • Dungeony: Kharazan (raid)
  • Sousední lokace: Swamp of Sorrows, Duskwood
  • Města: -žádné-
  • Rudné žíly: -žádné-
  • Bylinky: -žádné-